Elégedettségmérés
Felhasználóink elégedettségét a KSH munkájával, a termékeinkkel és a szolgáltatásainkkal rendszeresen, több módon igyekszünk mérni:
- online kérdőívvel (adott kérdőív csak bizonyos időszakokban elérhető);
- felhasználói interjúkon, amire bármikor jelentkezhet a velemeny@ksh.hu e-mail címen, ezt követően a részletekkel kapcsolatban felvesszük Önnel a kapcsolatot;
- a honlapunk több oldalán is elérhető „Hasznos volt ez a tartalom?” véleményboxban azonnal, közvetlenül az adott tartalomhoz írhatja le véleményét;
- ha észrevételeivel kapcsolatban részletes tájékoztatást szeretne, vagy további információkra kíváncsi, írjon nekünk a Lépjen velünk kapcsolatba! felületen!
Tisztelt Olvasónk!
Kutatást végzünk az adatainkhoz kapcsolódó grafikonok, infografikák, térképek, storytellingek kapcsán.
A vizsgált termékeket összefoglalóan adatvizualizációknak nevezzük, és a honlapunk Adatvizualizációk pontjában gyűjtöttük őket össze. (Adatvizualizációk a Kiadványtárban található kiadványainkban is elérhetőek.)
Arra keressük a választ, hogy a KSH által készített adatvizualizációk mennyire érthetőek, hasznosak az Önök számára, támogatják-e az adatokban rejlő információk értelmezését, vannak-e problémás elemeik. Kíváncsiak vagyunk arra is, mitől lehetnek jók az adatvizualizációk Önök szerint.
A kérdőív kitöltése önkéntes, és mintegy 10–12 percet vesz igénybe.
A kutatás eredményeit, melyeket anonim módon kezelünk, adatvizualizációink továbbfejlesztéséhez kívánjuk felhasználni.
Az Ön által megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztató szerint és a hatályos jogszabályok betartásával, bizalmasan kezeljük.
Köszönjük segítségét és közreműködését!