Időszak | A szállított utasok száma, millió fő | Utaskilométer, millióa | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
autóbusz | villamos | trolibusz | metró, földalatti | helyiérdekű vasútb | összesenc | |||
Ország összesen | ||||||||
2020. | I. | 264,5 | 110,9 | 24,1 | 82,3 | 17,1 | 498,9 | 1 902,3 |
II. | 108,8 | 43,1 | 9,1 | 31,2 | 6,4 | 198,6 | 757,8 | |
III. | 210,4 | 83,9 | 18,7 | 64,8 | 13,7 | 391,5 | 1 484,4 | |
IV. | 177,7 | 74,2 | 15,7 | 54,5 | 11,4 | 333,6 | 1 272,9 | |
2021. | I. | 156,4 | 64,2 | 13,7 | 42,8 | 9,7 | 286,7 | 1 094,8 |
II. | 165,3 | 69,3 | 14,6 | 47,5 | 10,7 | 307,4 | 1 173,2 | |
III. | 198,6 | 86,3 | 18,5 | 56,2 | 13,5 | 373,1 | 1 417,1 | |
IV. | 224,5 | 94,9 | 20,2 | 65,1 | 14,6 | 419,3 | 1 592,7 | |
2022. | I. | 226,3 | 98,7 | 21,1 | 66,3 | 15,0 | 427,5 | 1 638,5 |
II. | 234,8 | 99,8 | 21,4 | 68,0 | 15,5 | 439,6 | 1 680,6 | |
III. | 241,2 | 101,1 | 22,2 | 66,3 | 16,1 | 446,8 | 1 703,7 | |
IV. | 254,8 | 108,3 | 23,3 | 77,8 | 16,8 | 481,0 | 1 835,6 | |
2023. | I. | 256,9 | 114,7 | 24,4 | 81,7 | 17,7 | 495,3 | 1 886,3 |
II. | 244,0 | 107,0 | 23,3 | 96,5 | 17,5 | 488,3 | 1 859,6 | |
III. | 232,7 | 104,4 | 23,0 | 100,7 | 17,4 | 478,3 | 1 824,6 | |
IV. | 248,1 | 114,1 | 24,1 | 103,8 | 18,2 | 508,2 | 1 935,8 | |
2024. | I. | 247,6d |
120,9d |
24,6d |
101,5d |
21,0d |
515,5d |
1 966,3d |
II. | 237,2 | 114,4 | 23,2 | 96,3 | 17,2 | 488,3 | 1 867,7 | |
III. | 243,6 | 105,9 | 22,5 | 93,3 | 17,0 | 482,3 | 1 841,4 | |
IV. | ||||||||
ebből: Budapest | ||||||||
2020. | I. | 146,4 | 96,8 | 19,4 | 82,3 | 13,9 | 358,8 | 1 342,6 |
II. | 58,5 | 36,8 | 7,7 | 31,2 | 5,4 | 139,6 | 522,6 | |
III. | 122,1 | 73,3 | 15,5 | 64,8 | 11,1 | 286,7 | 1 064,4 | |
IV. | 95,5 | 64,3 | 13,0 | 54,5 | 9,1 | 236,5 | 881,6 | |
2021. | I. | 85,2 | 55,7 | 11,3 | 42,8 | 7,8 | 202,8 | 759,7 |
II. | 93,1 | 60,9 | 12,4 | 47,5 | 8,6 | 222,5 | 832,0 | |
III. | 123,7 | 76,7 | 15,8 | 56,2 | 10,9 | 283,4 | 1 056,2 | |
IV. | 129,7 | 84,1 | 17,1 | 65,1 | 11,9 | 307,9 | 1 146,7 | |
2022. | I. | 132,6 | 87,5 | 17,5 | 66,3 | 12,2 | 316,2 | 1 188,2 |
II. | 140,2 | 89,2 | 18,3 | 68,0 | 12,7 | 328,3 | 1 232,4 | |
III. | 152,5 | 90,7 | 19,2 | 66,3 | 13,2 | 341,9 | 1 278,8 | |
IV. | 147,3 | 96,7 | 19,8 | 77,8 | 13,7 | 355,4 | 1 327,5 | |
2023. | I. | 150,8 | 102,7 | 20,5 | 81,7 | 14,3 | 369,9 | 1 382,3 |
II. | 142,8 | 96,1 | 19,9 | 96,5 | 14,2 | 369,5 | 1 382,0 | |
III. | 144,1 | 94,4 | 20,2 | 100,7 | 14,4 | 373,7 | 1 397,9 | |
IV. | 143,4 | 102,8 | 20,8 | 103,8 | 14,9 | 385,7 | 1 441,4 | |
2024. | I. | 139,1d |
109,0d |
21,0d |
101,5d |
17,2d |
387,8d |
1 449,5d |
II. | 134,4 | 103,0 | 19,9 | 96,3 | 14,0 | 367,7 | 1 380,1 | |
III. | 146,3 | 95,1 | 19,3 | 93,3 | 13,9 | 367,9 | 1 383,1 | |
IV. |
a | Taxi nélkül. |
---|---|
b | A BKK 2017. január elsejével az utazási szokások alakulását követve frissítette a teljesítményadatok számítását. |
c | Taxi nélkül. Nem tartalmazza a helyi hajók utasszámát. |
d | 2024. 03. 01-től az ország- és vármegyebérleteket a Budapesti Közlekedési Központ járatain is elfogadják, emiatt az adatszolgáltatóknál további módszertani változás történt a helyi utas és utaskilométer adatok számításában is. A helyi és helyközi utas és utaskilométer adatok 2024 I. negyedévétől korlátozottan összehasonlíthatók az előző évek azonos időszakainak adataival. Lásd: Módszertan. |