Időszak Szállított utasok száma, ezer fő Utaskilométer, millió
ebből: összesen ebből: összesen
vonat autóbusz hajó repülőgép vonat autóbusz hajó repülőgép
2020. I. 34 189,5 121 456,4 11 995 156 652,3 1 679 2 957 0 1 375 6 011
II. 15 296,4 52 312,8 46 85 67 740,5 661 1 668 0 110 2 439
III. 29 171,4 87 168,8 476 378 117 194,4 1 570 2 332 5 478 4 385
IV. 22 072,4 89 226,8 23 37 111 358,7 944 2 352 0 48 3 344
2021. I. 19 316,3 74 908,4 10 32 94 267,1 896 1 971 0 53 2 920
II. 23 831,0 78 665,7 92 99 102 687,6 1 183 2 077 1 164 3 425
III. 29 610,6 82 645,5 490 638 113 383,2 1 714 2 377 4 916 5 011
IV. 31 066,1 98 853,8 30 637 130 587,0 1 642 2 689 1 968 5 299
2022. I. 31 022,0 97 568,5 13 588 129 191,2 1 579 2 570 0 922 5 071
II. 35 315,9 99 551,1 178 1 099 136 143,4 1 930 2 796 2 1 501 6 230
III. 36 687,2 93 002,7 483 1 283 131 456,1 2 201 2 857 5 2 113 7 176
IV. 38 377,7 108 112,3 35 1 021 147 545,6 2 107 2 942 1 1 534 6 584
2023. I. 37 530,3 108 652,8 15 1 012 147 209,4 1 947 2 833 0 1 516 6 296
II.
46 397,9a
105 797,0a
162 1 297
153 653,7a
2 607a
3 038a
1 2 001
7 647a
III. 54 021,2 123 861,4 531 1 177 179 591,1 3 062 2 875 5 1 728 7 669
IV. 52 615,7 120 698,6 40 1 346 174 699,7 2 788 2 887 1 2 065 7 741
2024. I.
60 388,4b
124 484,3b
16 1 298
186 187,0b
2 971b
2 609b
0 2 051
7 631b
II. 81 595,7 153 456,8 154 1 462 236 667,8 4 023 3 880 1 2 222 10 127
III.
IV.

Lábjegyzet

a2023. 05. 01-én az ország- és vármegyebérletek bevezetése után az adatszolgáltatóknál módszertami változás történt, emiatt a helyközi utas és utaskilométer adatok 2023 II. negyedévétől korlátozottan összehasonlíthatók az előző évek azonos időszakainak adataival.
b2024. 03. 01-től az ország- és vármegyebérleteket a Budapesti Közlekedési Központ járatain is elfogadják, emiatt az adatszolgáltatóknál további módszertani változás történt a helyi utas és utaskilométer adatok számításában is. A helyi és helyközi utas és utaskilométer adatok 2024 I. negyedévétől korlátozottan összehasonlíthatók az előző évek azonos időszakainak adataival. Lásd: Módszertan.
.