4222 Recepciós
A különböző szervezetek ügyfélfogadó vagy várótermében látogatókat, ügyfeleket, vendégeket vagy betegeket fogad és üdvözöl, eligazodást, felvilágosítást, segítségnyújtást szolgáló információkat ad, beleértve az időpont-, személy- vagy helyszínegyeztetést is.
Feladatai:
- az ügyfelek fogadása, üdvözlése személyes megkereséskor;
- ügyfelek telefonhívásainak, egyéb kommunikációs csatornán (e-mail, sms stb.) érkező üzeneteinek fogadása;
- az ügyféligények meghatározása, az igényeknek megfelelően adatok, információk számítógépes rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése;
- az ügyfél igényeinek megfelelő útbaigazítás, tájékoztatás, segítségnyújtás, probléma kezelése;
- időpont, helyszín, vagy személyekkel való találkozás egyeztetése;
- ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás, segítségnyújtás személyek, helyszínek, információk elérhetőségében, szükség esetén idegen nyelven is;
- levelek, tájékoztató anyagok, brosúrák és egyéb dokumentumok megküldése, átadása az ügyfelek számára;
- iratok, kartonok, ívek, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő rendszer alkalmazásával;
- a szervezet működéséhez kapcsolódó listák, jegyzékek vezetése, kezelése;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- beszámolás a vezetőnek.
Jellemző munkakörök:
- Betegirányító
- Egészségügyi recepciós
- Éjszakai recepciós
- Kórházi recepciós
- Recepciós szépségszalonban
- Strandfürdő recepciós
- Ügyfélszolgálati recepciós
Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:
« Vissza