3641 Személyi asszisztens
A szervezeti egység vezetőjének, vezetésének kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységét végzi, a vezető munkájához személyi támogatást ad; szervezi és koordinálja a vezetés külső és belső kapcsolatait.
Feladatai:
- a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan;
- a vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása;
- kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel;
- gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése);
- a vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása;
- egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb.);
- beszámolás a vezetőnek.
Jellemző munkakörök:
- Gazdálkodási menedzserasszisztens
- Igazgatói asszisztens
- Menedzserasszisztens
- Projektmenedzser-asszisztens
- Személyi titkár
Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:
« Vissza