3221 Irodai szakmai irányító, felügyelő
Irányítja, összehangolja, felügyeli és ellenőrzi az irodában folyó – elsősorban adminisztrációs –munkát, kommunikációs kapcsolatokat.
Feladatai:
- az irodában folyó ügyviteli folyamatok szervezése, irányítása, ellenőrzése;
- az irodai körülmények között zajló adminisztrációs feladatokat (pl. adatrögzítés és -nyilvántartás, dokumentumkészítés és -szerkesztés, dokumentumok kezelése, irodai és kommunikációs eszközök kezelése, kiadványszerkesztés), általános irodai és adminisztratív készségeket igénylő egyéb tevékenységeket ellátó dolgozók munkájának megtervezése, koordinálása, a feladatok kiosztása;
- az irodai adminisztrációs feladatok végzésének felügyelete, ellenőrzése, közvetlen irányítása;
- a szervezeti, ügyviteli, adat- és dokumentumkezelési szabályok, egyéb utasítások betartása és betartatása;
- az irodában folyó kommunikációs kapcsolatok irányítása, szervezése, ellenőrzése;
- beszámolás a felsőbb vezetőnek.
Jellemző munkakörök:
- Iktatásirányító
- Információsiroda vezetője
- Irodai ügyvitel-irányító
- Irodakoordinátor
- Irodavezető
- Orvosi nyilvántartási iroda vezetője
- Titkárságvezető
- Vezérigazgatói titkárságvezető
Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:
« Vissza