Időszak, év |
Országos közúthálózat |
ebből:
gyorsforgalmi úthálózat (autópályák, autóutak és csomóponti ágaik) hossza |
Önkormányzati utak hossza |
Országos építésű normál nyomtávú vasutak építési hossza |
ebből:
működtetett vonalhossz |
ebből: |
kő és keramit |
beton |
aszfalt és bitumen |
makadám |
föld (kiépítetlen) |
összesen |
kő |
beton |
aszfaltbeton és öntöttaszfalt |
utótömörödő aszfalt |
föld (kiépítetlen) |
összesen |
két- vagy többvágányú |
villamosított |
2001 |
24 |
64 |
28 401 |
1 506 |
327 |
30 322 |
505 |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
.. |
1 292 |
2 718 |
2002 |
24 |
42 |
28 597 |
1 476 |
321 |
30 460 |
581 |
1 778 |
1 391 |
28 617 |
8 233 |
99 794 |
139 813 |
.. |
.. |
1 292 |
2 780 |
2003 |
25 |
43 |
28 899 |
1 271 |
298 |
30 536 |
632 |
1 446 |
1 908 |
29 063 |
8 084 |
109 855 |
150 355 |
.. |
.. |
1 292 |
2 780 |
2004 |
25 |
49 |
28 998 |
1 277 |
289 |
30 638 |
686 |
1 400 |
1 903 |
29 959 |
7 922 |
115 517 |
156 701 |
.. |
.. |
1 292 |
2 791 |
2005 |
25 |
73 |
29 168 |
1 254 |
288 |
30 808 |
985 |
1 341 |
1 885 |
30 540 |
7 899 |
117 095 |
158 760 |
.. |
.. |
1 292 |
2 791 |
2006 |
25 |
64 |
29 464 |
1 218 |
287 |
31 058 |
1 194 |
1 297 |
1 938 |
31 756 |
7 645 |
119 286 |
161 922 |
.. |
.. |
1 320 |
2 628 |
2007 |
23 |
58 |
29 646 |
1 179 |
277 |
31 183 |
1 331 |
1 328 |
1 922 |
32 164 |
7 497 |
121 628 |
164 539 |
7 867 |
7 577 |
1 320 |
2 628 |
2008 |
28 |
90 |
29 806 |
1 158 |
281 |
31 363 |
1 479 |
1 302 |
1 894 |
32 682 |
7 411 |
122 881 |
166 170 |
7 573 |
7 113 |
1 334 |
2 628 |
2009 |
24 |
101 |
29 823 |
1 147 |
282 |
31 377 |
1 478 |
1 296 |
1 968 |
33 306 |
7 329 |
122 244 |
166 142 |
7 573 |
7 113 |
1 335 |
2 776 |
2010 |
24 |
121 |
30 068 |
1 136 |
281 |
31 628 |
1 682 |
1 239 |
2 020 |
34 063 |
7 413 |
123 205 |
167 939 |
7 575 |
7 275 |
1 335 |
2 929 |
2011 |
24 |
120 |
30 151 |
1 123 |
281 |
31 698 |
1 721 |
1 258 |
2 027 |
34 324 |
7 231 |
124 423 |
169 263 |
7 570 |
7 092 |
1 315 |
3 038 |
2012 |
24 |
127 |
30 150 |
1 109 |
283 |
31 692 |
1 720 |
1 266 |
2 059 |
34 593 |
7 177 |
125 154 |
170 249 |
7 570 |
7 107 |
1 188 |
2 982 |
2013 |
24 |
138 |
30 229 |
1 092 |
277 |
31 760 |
1 767 |
1 247 |
2 059 |
34 880 |
7 169 |
126 195 |
171 549 |
7 542 |
7 017 |
1 190 |
2 909 |
2014 |
24 |
138 |
30 285 |
1 081 |
275 |
31 802 |
1 782 |
1 196 |
2 053 |
35 188 |
7 122 |
126 696 |
172 255 |
7 542 |
7 017 |
1 190 |
2 895 |
2015 |
23 |
140 |
30 424 |
1 061 |
276 |
31 925 |
1 884 |
1 201 |
2 086 |
35 218 |
7 377 |
127 075 |
172 957 |
7 570 |
7 049 |
1 205 |
2 963 |
2016 |
18 |
141 |
30 508 |
1 041 |
277 |
31 986 |
1 924 |
1 189 |
2 142 |
35 588 |
7 373 |
128 286 |
174 577 |
7 438 |
7 438 |
1 220 |
3 018 |
2017 |
18 |
142 |
30 533 |
1 037 |
277 |
32 006 |
1 937 |
1 189 |
2 224 |
36 203 |
7 342 |
131 762 |
178 721 |
7 441 |
7 441 |
1 219 |
3 066 |
2018 |
17 |
138 |
30 647 |
989 |
279 |
32 070 |
1 982 |
1 096 |
2 195 |
36 968 |
7 106 |
134 032 |
181 396 |
7 441 |
7 441 |
1 219 |
3 069 |
2019 |
17 |
138 |
30 794 |
979 |
276 |
32 204 |
2 076 |
1 162 |
2 064 |
37 693 |
7 162 |
133 556 |
181 637 |
7 443 |
7 443 |
1 221 |
3 111 |
2020 |
17 |
146 |
31 002 |
954 |
277 |
32 395 |
2 253 |
1 171 |
2 033 |
38 063 |
7 146 |
134 742 |
183 156 |
7 441 |
7 441 |
1 219 |
3 111 |
2021 |
16 |
148 |
31 156 |
920 |
281 |
32 521 |
2 390 |
1 200 |
2 057 |
38 818 |
7 126 |
134 791 |
183 991 |
7 558 |
7 558 |
1 315 |
3 221 |
2022 |
16 |
147 |
31 253 |
831 |
305 |
32 552 |
2 422 |
1 195 |
2 024 |
39 241 |
7 118 |
136 180 |
185 757 |
7 558 |
7 558 |
1 315 |
3 221 |
Forrás: A Magyar Közút Nonprofit Zrt. és az Innovációs és Technológiai Minisztérium (korábban NFM) OSAP 1390-es számú "A helyi közutak és hidak adatai", valamint az OSAP 1812-es számú "Vasúti infrastruktúra, közlekedési eszközök, üzemi és szállítási teljesítmények adatai" c. adatgyűjtése.
.