Foglalkozások Egységes Osztályozási Rendszere (FEOR–08)

4112 Általános irodai adminisztrátor

Különféle szakterületeken irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokat lát el; a szervezeten belül a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban vesz részt.

Feladatai:

  1. adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
  2. meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása;
  3. az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
  4. általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
  5. számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
  6. írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
  7. beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
  8. írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
  9. jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
  10. iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  11. határidők nyomonkövetése, betartása;
  12. korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  13. ügyfélmegkeresések továbbítása;
  14. beszámolás a vezetőnek.

Jellemző munkakörök:

Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:

« Vissza