4112 Általános irodai adminisztrátor
Különféle szakterületeken irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokat lát el; a szervezeten belül a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban vesz részt.
Feladatai:
- adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
- meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása;
- az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
- általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
- beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
- jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők nyomonkövetése, betartása;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfélmegkeresések továbbítása;
- beszámolás a vezetőnek.
Jellemző munkakörök:
- Adminisztrációs ügyintéző
- Alapítványi ügyintéző
- Bírósági adminisztrátor
- Bírósági írnok
- Dokumentációs ügyintéző
- Hirdetési adminisztrátor
- Írnok
- Közösségi segéd asszisztens
- Műhelyírnok
- Office coordinator
- Sajtófigyelő adminisztrátor
- Szállodai adminisztrátor
- Tanfolyami adminisztrátor
- Tanszéki adminisztrátor
- Tanulmányi adminisztrátor
- Törzskönyvező (állatnyilvántartás)
- Ügyészségi adminisztrátor
- Üzemírnok
Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:
« Vissza